پوستر های تبلیغاتی سریعترین راه برای ارسال پیام به مخاطب است و اگر پوستر های تبلیغاتی خلاقانه باشند و میتوانند بسیارمفید واقع شوند. بعضی اوقات آنها فقط یک تبلیغات هستند اما برخی از شرکتها بسیار سخت کار می کنند تا پوستر تبلیغاتی و بنر تبلیغاتی خود را بسیار متمایز ، قابل توجه و موفق انجام دهند.
شما میتوانید پوستر های تبلیغاتی متفاوتی داشته باشید و نتیجه تبلیغات متفاوت تر خود را در بازدهی شرکت مشاهده نمایید ، تابلوگر با تجربه گران بهایی که در زمینه طراحی پوستر از جمله پوستر تبلیغاتی ، پوستر همایش ، پوستر ورزشی و . . . دارد و آماده طراحی پوستر تبلیغاتی برند و شرکت شما میباشد در ادامه شما میتوانید نمونه پوسترهای تبلیغاتی طراحی شده توسط تابلوگر را مشاهده نمایید این نمونه کار برخی مربوط به پوستر تبلیغاتی برند های ایرانی بوده و برخی نیز برای برندهای خارجی طراحی شده است. اگر شما هم قصد سفارش پوستر تبلیغاتی دارید میتوانید از منوی تماس با ما اقدام نمایید و در صورتی که قصد اطلاغ از هزینه طراحی پوستر تبلیغاتی را دارید میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.
ما در تابلوگر عاشق پوسترهای تبلیغاتی هستیم ، وقتی که قرار است با پول کم توجه زیادی را به خود جلب کنید ، به پوسترها مراجعه کنید. پوسترهای تبلیغاتی فقط برای استفاده در نشان دادن محل شرکت شما نیستند. بیلبوردها همچنین نوعی از چاپ پوستر تبلیغاتی محسوب می شوند. چاپ پوستر واقعا بزرگ است.پوسترهای تبلیغاتی میتواند به انواع پوسترتبلیغاتی ساده و پوستر تبلیغاتی حرفه ای تقسیم شوند که هر دوی آنها بسته به شرایط مفید خواهند بود.
پوستر تبلیغاتی چیست ؟ تاریخچه پوستر تبلیغاتی در ایران و جهان :
پوستر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است شناخته میشود در پوسترهای تبلیغاتی از دو عنصر گرافیک و در مواردی متن استفاده میشود. جایگاه اصلی پوستر در تبلیغات این است که به واسطه ی گرافیک زیبا، مخاطب از دور جذب می شود و هنگامی که نزدیک تر می شود، متن پوستر را که عموما حاوی یک درخواست یا اطلاع رسانی است را مورد مطالعه قرار می دهد. پوسترهای تبلیغاتی ارزان و در عین حال یکی از ابزارهای مورد علاقه شرکت ها و برندها تبلیغ کننده میباشند که امروز آنها به گونهای تکامل یافتهاند که برای کمپینهای سلامت عمومی و آکادمیک و موارد دیگر کاربرد دارند
تاریخچه پوستر در ایران به نخستین اعلانهای چاپ سنگی که برای نصب روی دیوار طراحی شده بودند باز میگردد که در آنها پیام توسط واژهها به مخاطب منتقل میشد و خبری از گرافیک امروزی نبود ، و خط رایج نوشتاری تبلیغات نستعلیق بود، در تاریخچه پوستر ایرانی نخست به نوعی تصویرسازی تزیینی برمیخوریم که فضاسازی و موضوع مذهبی داشته و هنوز هم گاهی نمونههایی از آن دیده میشود و اما تاریخچه پوستر در جهان به سالهای بسیار قبل تر از اواخر قرن نوزدهم که پوسترهای دو نقاش فرانسوی (ژول شره) و (تولوز لوترک) تأثیر چشمگیری بر روند طراحی پوستر داشتهاند باز میگردد.
نزم افزار های طراحی پوستر تبلیغاتی :
برای طراحی پوسترهای تبلیغاتی نرم افزار های گوناگونی وجود دارد که از مهم ترین آنها میتوان به پاورپویت ، فتوشاپ ، کورل دریو ، ایلستریتور ، ادوبی این دیزاین اشاره کرد.( Adobe Indesign, Illustrator، Corel Draw ،RonyaSoft Poster Printer ، photoshop ، powerpoint ) شاید بتوان گفت که طراحی پوستر تبلیغاتی با فتوشاپ و ایلستریتور بیشترین کاربرد را در بین نرم افزار های طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی دارند.
ایده هایی برای طراحی پوستر های تبلیغاتی خلاقانه :
رنگ ها و تایپوگرافی ها در طراحی پوستر تبلیغاتی :
برای بیان احساسات و جلب توجه بیشتر از رنگ ها استفاده کنید رنگ یکی از مهمترین عوامل در طراحی پوستر است. رنگهای مختلف احساسات مختلفی را برانگیخته اند. بنابراین ، ترکیب رنگی مناسب ، عامل مهمی در تعریف تصویری از پوستر در بینندگان خود است. به عنوان مثال ، رنگهایی که در طراحی پوستر برای یک کنسرت راک استفاده می شود ، احتمالاً کاملاً متفاوت از نوع موسیقی کلاسیک است. به یاد داشته باشید ، هر پالت رنگ می تواند معانی مختلفی را بیان کند و بر درک افرادی که آن را می بینند تأثیر بگذارد.
با تایپوگرافی تاثیرات متفاوت پوستر تبلیغات خود را تجربه کنید هنگام طراحی پوستر ، بسیاری از اطلاعات فقط با متن قابل بیان است. اگر نیاز به تأکید بر جملات دارید توصیه میکنیم از فونت های رسمی فارسی استفاده نمایید و در صورتی که پوستر تبلیغاتی شما جنبه فان دارد میتوانید از فونت های فانتزی استفاده کنید به طور معمول بسته به محتوا و سبک طراحی خود باید 2 فونت متناسب با طراحی پوستر خود انتخاب کنید. برای ایجاد یک تصور قوی تر ، می توانید انواع مختلفی از تایپوگرافی را امتحان کنید تا تفاوت را ببینید و فونت ایده آل خود را پیدا کنید.



اطلاعات مربوط به پوستر تبلیغاتی را ترتیب بندی کنید :
در پوسترهای تبلیغاتی ، اطلاعات باید برجسته و خوانا باشند. قانون طلایی قرار دادن اطلاعات روی پوستر به ترتیب اهمیت است: مهمترین مورد اول است ، مهمتر از آن در دوم می آید. اگر اطلاعات زیادی وجود ندارد ، برای نشان دادن آنها از گرافیک جسورانه و ساده استفاده کنید. اگر اطلاعات زیادی دارید ، در مورد استفاده از عناوین بزرگ فکر کنید یا طرح خود را با عاقلانه ، با استفاده از شبکه و فریم تنظیم کنید.

ایجاد تصویر از تصاویر در یک پوستر تبیلیغی :
ممکن است ایجاد تصاویر از صداهای تصاویر گیج کننده باشد. با این حال ، بسیاری از پوسترها موفق به انجام این کار شده اند و نتیجه آن نیز موفقیت آمیز بوده است.


استفاده از اشکال هندسی در پوسترهای تبلیغاتی :
امروزه استفاده از اشکال در طراحی پوستر تبلیغاتی و نیز سایر پوسترها نظیر پوستر همایش ها نیز بسیار رایج است. آنها نه تنها می توانند به عنوان پس زمینه مورد استفاده قرار گیرند بلکه می توانند به عنوان الگو نیز استفاده شوند. با استفاده از الگوی هندسی یا چند ضلعی ، پوستر می تواند به راحتی توجه بینندگان را به منطقه ای که می خواهید روی آن متمرکز شوید ، هدایت کند.


حذف عناصر غیر ضروری در پوسترهای تبلیغاتی :
گاهی اوقات جملات کمتر در پوستر تبلیغاتی شما، بهتر است زیرا کنجکاوی بینندگان را برای کشف محتوا نادیده می گیرد. یک تصویر عاطفی یا یک کلمه ساده از ده ها تصویر یا جملات طولانی قوی تر است.

نمونه پوستر :











5 پوستر تبلیغاتی بسیار چشمگیر که نباید از آنها چشم پوشی کرد





اگر میخواهید پوسترهای تبلیغاتی متفاوتی داشته باشید میتوانید روی تابلوگر جهت طراحی و ساخت پوستر تبلیغاتی و همچنین عکس های تبلیغاتی حساب کنید برای ثبت درخواست طراحی پوستر دیواری با ما تماس بگیرید. جهت اطلاع از قیمت و هزینه ساخت پوستر تبلیغاتی از این لینک اقدام نمایید. در ادامه شما میتوانید اقدام به دانلود پوستر تبلیغاتی ، دانلود فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی با فرمت psd و همچنین فیلم های آموزش پوستر تبلیغاتی با نرم افزار های فتوشاپ و پاورپوینت نمایید.